Monday, December 27, 2010

Malaysia menang bergaya...

Malaysia menang bergaya keatas indo dengan keputusan 3-0... Aku gi tengok kt kedai makan kt pekan.. Balik aku cadang Aku nak tambah post... tapi aku selsema+demam+batuk+sakit kaki+sakit hati+berat mata+baru pas makan ubat batuk-Tido = 0... Aku tau nak tambah ape pade korang... Aku mintak maaf kalau aku xpost2 bende baru... t aku cube.. seblum tu... doakan aku cepat sembuh n hari xujan.. sbb aku rase aku demam sebab da 4 hari xmain takraw... Takraw = gumbira terlebih+sihat.. Aku da ngantuk sngt... Ade setan tengah enjut kat mata aku.. Da macam trampolin da mata aku ni..  Seblum aku tido... ingin aku berpesan... Malaysia mmg PERRRGGHHH!!!

dengan itu.. aku postpone update post... tata..

No comments:

Sila rate post ini!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...